Du var en av alla fina arbetskamrater på operation på Sala lasarett. Alltid på strålande humör. Du skall alltid i minnet finnas kvar. Vila i frid!
Finaste Raija, jag är så glad att vi, av en tillfällighet, möttes på J2. Jag hann få träffa dej några gånger, och vi hade jättetrevliga samtal om då och nu. Du var en glad, pigg, uppskattad undersköterska. Vila i frid❣️
Minns dig med värme, vila i frid
Blir så tomt efter dig
Vårt sista farväl
En sista hälsning