Kära Nina, när jag började jobba för 25 år sedan fanns du där som en stadig klippa, tack för det. Det var många år tillsammans vi jobbade och på senare tiden har vi setts i omklädningsrummet. Ditt skratt kan man aldrig glömma!
Blundar jag så kan jag höra ditt skratt och automatiskt åker mina mungipor uppåt och ett skratt bubblar upp…
Hoppas att du fortsätter skratta där du är.
Många tankar till dig Nina. Så länge sedan vi sågs men minns dig väl när du handleddde mig som ny sjuksköterska. Tack för dig.
Nina ❤️ Tack för allt fint vi delade. Sov i ro ❤️
Tack för allt du lärt mig och tack för den trygghet du gav mig när jag var ny sjuksköterska. 💕 Dagarna på jobbet tillsammans med dig var aldrig tråkiga! Ditt skratt och glädje smittade av sig! Tack för att jag fick lära känna dig! 💕 Vila i frid! 💕
Kära Nina ❤️ Saknar dig varje dag på jobbet. Du var alltid där och alltid på plats först , nu är det otroligt tomt. Jag kommer minnas dig som en glad tedrickare med rosa läppstift som älskar hundar och igelkottar. Vila i frid kära du❤️🙏🦔🐶
Kära Nina! Jag saknar dig, ditt smittande skratt och varma kramar. Sov i ro!
Fina Nina. I flera års tid har vi arbetat tillsammans och du har alltid spridit glädje och massor av skratt under våra arbetsdagar tillsammans. Det är så tomt utan dig nu, på
Stolen där du alltid satt 07:00 på morgonen, först av alla på
Plats med ditt fina rosa läppstift och en kopp te. Saknar dig! 🦔🦔🦔🦔♥️
Band 1: Sov i ro
Band 2: Vännerna
En sista hälsning
Lasse Julia Eva