Sov Gott Lasse, du var fadder till vårt första barn.
36 års vänskap gav många minnen
Du var en bra kompis för mig
En sista hälsning.
Gunhild och Rolf med familj.
Vi växte upp som grannar och du var min brors bästa kompis!
Jag fick alltid vara med!
Tänker på dig när jag åker förbi Råcksta och allt kul som vi hade.
En sista hälsning från grannen Ulla