Käraste mamma! Jag vill tro att du och pappa nu har mötts igen och över en fika sitter och pratar om allt som hänt sedan ni träffades sist. Här nere på jorden lovar vi att ta hand om varandra och försöka hålla glädjen närvarande i våra liv, precis som ni gjorde. ❤️❤️
Till min älskade mormor ❤️
Jag minns mina övernattningar hos dig och morfar som jag älskade. Du var alltid glad och positiv till livet och hade så nära till skratt. Så vacker på insidan som utsidan fina mormor. Du är så saknad.
Vila i frid, vi ses igen❤️
Till min älskade mamma
Tack för allt du gav oss under ditt liv. Du var min trygghet, mitt stöd och en av de viktigaste människorna i mitt liv. Du fanns alltid där med kärlek, omtanke och styrka, inte bara för mig utan för alla som hade lyckan att få känna dig.
Din värme, generositet och förmåga att se och hjälpa andra kommer för alltid att leva kvar i våra hjärtan.
Saknaden efter dig är enorm och det är svårt att förstå att du inte längre finns här hos oss. Samtidigt vill jag bära med mig allt det fina du gav oss.
Tack för att du var den du var. Tack för all kärlek du gav. Du kommer alltid att vara en del av mig, och jag kommer att sakna dig varje dag.
Vila i frid, mamma. Jag älskar dig för alltid.
Det var en så fin Tacksägelse för dig i kyrkan idag, kära, kära mamma. ❤️❤️❤️
Idag tändes ett ljus för dig i kyrkan älskade mamma.
Sov gott lilla mormor
Gun! Vi minns dig med värme, som trevlig, snäll och alltid kvittrande glad.
Kramar från ditt barnbarnsbarn ♥️
Mormor, lilla mormor – vem är väl som du? Ingen♥️
Det är svårt att förstå att du inte längre finns hos oss. Saknaden efter dig är så stor och gör sig påmind i de små stunderna i vardagen. I doften av en speciell parfym, i ett wienerbröd till kaffet eller i en låt på radion hör jag dig fortfarande nära.
Du fattas mig mer än ord kan beskriva, men jag bär samtidigt med mig en sådan tacksamhet för all kärlek, trygghet och värme du gav mig. Minnena av dig kommer alltid att leva kvar hos mig.
Nu får du hålla lilla morfar sällskap igen. Jag tycker om att tänka att ni är ute på en av era fikaturer tillsammans, med bilen rullandes längs vägarna, precis som förr.
Ditt barnbarn,
Sophia ♥️
Vila i frid kära svärmor och tack för alla goda och ljusa minnen.
Vila i frid kära moster och tack för alla fina minnnen.
Minns så väl vårt första möte ...
Du var kyrkvärd och alltid så stiligt klädd. Dina fina högklackade skor du gick genom kyrkan med kommer jag alltid att minnas.
Din varmhjärtad attityd och våra små samtal om församlingens kantorer (Tore och Lage ) som vi småskrattande diskuterades är också minnesvärd.
Vila i frid nu Gun och hälsa alla vi känner i himlen.
Vila i frid, fina Gun
Kära,kära mormor ❤️ Saknaden efter dig är enorm men tack vare otroligt fina minnen och din positiva och härliga energi så kommer du alltid vara med mig. Älskar dig mormor ❤️
Saknaden är så stor, Gun.
En sista hälsningar, med fina minnen från dig och ert välkomnande hem när jag var barn ❤️
Sov gott älskade mamma
En sista hälsning vila i frid
Mormor❤️
Mamma du var mitt allt!
Sov gott lilla mamma! ❤️
En sista hälsning
Vårt sista farväl