Sov gott fina Gunilla! Vi hade mycket roligt ihop.
Gunilla levde livet på sitt eget sätt, med både styrkor och egenheter, och jag minns henne för den person hon var äkta,, varm och och mänsklig. Många stunder tillsammans med henne och min man Jonny kommer att leva kvar i våra hjärtan och ge oss både sorg och leende.
Saknaden är stor, men minnerna av henne kommer alltid att finnas kvar.
Återförenad med Johan ♥️
Vila i frid
Sov gott min fina barndomsvän
Från din namne Gunilla
Vi kommer alltid att minnas dig. ♥️
Jonna och Ing-Marie med familj.
Vila i frid
Syster Marie, svägerska Irina och kusin Anneli