En sista Hälsning från Björn med familj
Vila i frid.
Vila i frid
Vila i frid. Nu får du jaga,fiska och hjälpa andra som du alltid gjorde.
En sista hälsning till en god granne. Vila i ro.
Tack för alla fina minnen, vila i frid❤️
Frid över Ditt minne
Vår sista hälsning.Tack för all omsorg du hade för oss alla.Vila i ro
Det susar så sakta en sorgesång
bland träden du gått mången gång
Det viskar så tyst i aftonens tid
Sov gått och vila i tid