Tack Marran för alla fina 50 år jag fick tillsammans med dej och din familj.Efter flytten till sjödalsvägen så blev det många sena nätter hemma hos dej och Ronald med kortspel och en massa snack, härliga tider.Besöken uppe på erat land var alltid trevliga.Saknar er båda.
Sov i ro
Tack Marianne för att du var dagmamma till Stina och Ingrid när jag behövde sova efter nattjobb.
Tack också för åren tillsammans med Miniorscouterna i Balingsnäs Scoutkår.
Vila i frid!
En sista hälsning. Tack för alla fina stunder!
Vila i frid♥️🌹
Vila i frid Marianne.
Vila i frid
Så många skratt, så många minnen. Tack för allt! 🌹
Vila i frid!
Vila i frid, kära svärmor🌷
Sov gott faster Marianne 🪷
Vila i frid, fina Marianne och hälsa Ronald i er fantastiska himmel!
Sov Gott fina faster 🌹
Sov så gott och hälsa Roland
Vila i frid, mamma
Vila i frid
Marianne, Ulf, Mia, Lasse
En sista hälsning
Tack för alla skratt,
alla samtal och alla fina
år vi fick tillsammans.
Du lämnar många vackra
och glädjefyllda minnen.
Klockorna ringa så sakta till ro
Nu har Du funnit ett ljusare bo
Aftonens stjärna lyser så blid
Vila i frid. Vila i frid
Vila i frid
Ett sista farväl av en kär vän, tack för vår tid.