Vårt liv är en vindfläkt ,en saga, en dröm
En droppe som faller i tidernas ström
Den skimrar i regnbågens färg en minut
brister och faller och drömmen är slut
Nils Ferlin
Sov gott kära Silvana
Lisbeth och Olle
Silvana vännen
Tack för alla glada, positiva minnen både från jobbet och framförallt härliga stunder i sällskap med tappra Indianer och mysiga fester i Östansjö.
Vila i frid
Vila i frid Silvana
Minnet skall vårda det livet ägde,
Saknaden visar vad döden tog.
Kanske är det först vid dagens slut när tidens timglas rinner ut
ja, kanske är det då man får en aning om vart vägen går,
kanske är det först i kvällens ro man anar att det går en bro från världen, den man hör och ser, mot något större, något mer
Atle Burman
Vi saknar Dig
Ruth Monica Solweig
Sov gott Silvana
Vila i frid