Mormor, idag har vi följt dig till din sista vila. Det blev en fin ceremoni med alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn i Hoppets kapell. Att solen sken in genom kapellets fönster visade att du och morfar var med oss idag. Ni är nu återförande i himlen och jag är alldeles säker på att ni tittar ner på oss, som är på jordelivet, med stolthet. Jag lovar dig att jag och Hanna fortsätter sticka och när jag sitter med ”sticksömen” tänker jag på dig.
TACK mormor för allt du oss givit.
Vi saknar dig ❤️
Allt är nära, allt är långt ifrån. Allt är givet människan som lån. Varmt deltagande i sorgen och saknaden. Vila i frid.
Vila i frid.
! Birgit och Kjell
Varmt deltagande i sorgen, sov i ro Ulla-Maj!
Min härliga tremänning, så mycket roliga minnen vi pratat om och skrattat åt på Kyrkbrogatan.
Vila i frid Ulla-Maj
Tack för god vänskap genom alla år
Vila i frid 🕊️
Sov i ro
Vila i frid faster ❤️
Min fina granne och tremänning.
Jag kommer alltid sakna våra stunder vid solväggen på Kyrkbrogatan.
Vila i frid Ulla-Maj
Vila i frid
Mamma
Din tid på jorden är nu över
Nu du inte lida behöver
Att se dig tina bort
På en tid alldeles för kort
Var inget roligt att se
Men fick dig ibland att le
Du din livsgnista tappa
Men nu får du äntligen träffa pappa
En saknad på tio år
Tiden så fort går
Men vem ska nu mig prinsen kalla
Syrrorna får väl dig efter malla
För det kommer jag alltid i dina ögon va
Hoppas verkligen att du nu har det bra
Kommer alltid sakna och älska dig mamma
Vila i frid
Tack för all kärlek och värme du gav.
Jag kommer alltid le när jag tänker på att du kallade mig “Cilla Blue”. 💙
Mormor lilla mormor. ❤️
Sov i ro min vän!
Mormor, nu har du fått återförenas med morfar ❤️ Hoppas du bjuder dom andra änglarna på skinkstek och stuvade makaroner och att du håller deras fötter varma med dina stickade sockor. Jag vet att du varit ”orolig” över stickningen men vet du, både jag och Lisa har lärt oss att sticka och jag lovar dig - vi tar över det nu! Jag önskar dock att du hade hunnit lära mig hur man gör koftor men jag ska nog lista ut det 🥰
Vi kommer sakna dig här nere på jordelivet ❤️
Vila i frid
Vila i frid
När en människa dör
flyttar hon in
i träden och gräset.
Därför susar det alltid av liv
när vinden går genom träden
Och får gräset att viska.
Vi tänker på er
Elmer och Elvy
Vila i frid
Du går ifrån oss
men är ej borta
I våra tankar
du lever kvar
Vila i ro
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Sov gott kära Ullamaj önskar Gudrun och Yvonne med familjer