Vila i frid Werner och tack för ditt engagemang för vårt biljardlag och för våra trevliga stunder tillsammans.
Kommer sakna Dig Werner ock allt genom åren.Tack werner!
Werner, hoppas du får spela mycket biljard och bridge där du är nu!
Tack Werner för roliga och trevliga minnen❤️
Så länge vi minns dig finns du kvar. Vila i frid❤️
En sann vän och biljardkollega
Sov gott
Traude, Monika och Wolfgang med familjer.
Vila i frid Werner.
Sixten
Torbjörn & Josefine
Fredrik & Charlotte