Urban!
Minns dej som en fin och varm kollega på Fredriksbergsskolan
Tack för mångårig vänskap genom Friluftsfrämjandet och gymnasikgrupp.
Vila i frid.
Tack för många års gedigna insatser för Stora Björn. Du kommer att fattas oss
Tack för alla fina minnen från tiden som arbetskamrater. Vila i frid
Tack Urban för allt du gjort för Friluftsfrämjandet i Falköping. Ordförande, ledare på vita o gröna sidan, hustomte, ansvarig för återuppbyggandet av Skidstugan och säkerligen en hel del därutöver. Du hade alltid glimten i ögat och det gick alltid att räkna med dig och Anita. Våra tankar går till din familj.
Lilla morfar,
Det är så svårt att förstå att du inte är här längre. Du har alltid varit en så självklar del av mitt liv, någon man alltid kunnat vända sig till oavsett vad.
Du var den som hjälpte till med läxorna när vi var små, och vi tänkte alltid "Morfar kan verkligen allt". Vad vi inte visste var att du alltid satt och läste på kvällen innan så du kunde allt. Du följde med mig på fotbollsmatcher och fotbollscuper och du tvekade aldrig på att skjutsa oss dit vi behövde, oavsett tid på dygnet. Du fick oss alltid att känna oss viktiga, trygga och älskade.
Det jag kommer minnas allra mest är hur rolig och busig du var. Du hade alltid glimten i ögat och älskade att retas och skoja. Du fick oss alltid att skratta, oavsett om det var genom dina skämt, kommentarer eller allt tokigt du hittade på. Du spred så mycket glädje och liv omkring dig.
Och vovvarna, Sessa och Signe, de älskade du så mycket, och de dig. Det märktes hur mycket de betydde för dig, och de drogs alltid till dig på samma sätt som alla vi andra gjorde. Du hade ett lugn och en värme omkring dig.
Tack för att du alltid fanns där. Jag saknar dig mer än ord kan beskriva. Jag är så tacksam över att just du var min morfar.
Jag älskar dig ❤️
Vila i frid
Du finns i våra hjärtan
En sista hälsning
Du kommer saknas på vår gata
Vila i frid
En sista hälsning
Vila i frid
Tack för alla givande samtal och upplevelser tillsammans!
Kram full av omtanke och styrka till Anita och övriga nära och kära!
Tack för alla ljusa minnen
Vår sista hälsning, sov i ro!
Många härliga minnen har vi delat.
Tack och vila i frid
Tack för alla gedigna insatser för Stora Björn
En sista hälsning