Vila i frid
En Sista Hälsning
Tack för trygghet och fina minnen du gav oss under vår uppväxt. Vila i frid. Glömmer inte när vi fick smaka på era goda jordgubbar. Våra tankar, kramar och djupaste deltagande i sorgen till er alla.