Tack för alla fina minnen.
För din omtanke, för ditt skratt och din vänlighet.
Tack för allt fina Hillevi!
Sov i ro min fina vän❤️
Det var så fint att lära känna dig. Du lärde mig många saker och var ett så fint ankare för oss.
Fina omtänksamma Hillevi du hade alltid glimten i ögat. Vila i frid, vi kommer att sakna dig / Ingela och Johan Ribbling 🌹
Tack för alla fina o trevliga möten
Du goda genomsnälla Hillevi. Fint att få in dig i våra liv. Vila i frid
Kram Anneli
Fina, rara, älskade mamma/mormor du lever vidare i våra hjärtan för alltid
Älskar dig och saknaden är enorm
Fina Hillevi. Vi möttes i ett antal livserfarenheter och jag är så glad för att jag fick lära känna dig.
Du fanns alltid där när jag som främling kom till ditt Nykvarn. Nu är du på andra sidan och väntar på mig. Du har kämpat färdig och kan vila. Jag håller mitt löfte och håller min skyddande hand över Anders, Karin och Nathalie.
Kära mamma och mormor vi saknar dig jättemycket.
Du är älskad och saknad
Vila i frid
Ja du mamma, det känns tungt och väldigt konstigt! Saknar dig!
Sov i ro kära kusin
May med familj
Tack för att du fanns där under vår barndom/uppväxt, med din glädje och värme... och dina kanelbullar. Du har din plats i våra hjärtan, för alltid.
Ett varmt tack för många års vänskap med vår mor. I kärt minne
Tack för mångårig vänskap
Sov i ro Hillevi