Vi minns när du och Olle hade träffats, er glädje, hur du lyste upp hans värld och hur glada vi var för er.
Tack så mycket farmor för alla fina minnen och alla goda pannkakor, saknar dig 🌹
Tack för alla trevliga möten. Sov i ro
Fridfull vila. varma hälsningar.
Tack för allt finaste svärmor. Du kommer att finnas i våra hjärtan för alltid. Vila i frid
Sov så gott.
Har fina minnen från när du och jag målade panel på Ösbylund. Så varm och omtänksam 💗
Tack Eva Lena för att du gav pappa den bästa tiden i hans liv.
Tack Farmor för allt, du var den bästa farmorn man kunde önska sig. Ditt lilla pöke saknar dig
Jag är så tacksam för all värme och kärlek jag och min familj fått genom alla åren.
Älskar dig tills vi ses igen
Din grabb ❤️
Kära kusin Eva-Lena. Jag minns med glädje de stunder vi haft tillsammans. Allt bus och alla skratt i Tureberg när du läste till sjuksköterska.
Kära faster Nena - minnet av dig kommer alltid vara varmt och fyllt av kärlek. ❤️
Tack för trevliga minnen.
Kära moster Nena
Du fick oss alltid att känna oss välkomna och omtyckta. Med din härliga humor, värme och glimten i ögat spred du glädje omkring dig. Vi kommer att minnas alla fina stunder och bära med oss ditt skratt och din omtanke.
Du är saknad och kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan.
En sista hälsning.
Tack för alla fina år vi fick ha dig som vän ! Du var bäst
Tack för alla roliga minnen genom åren. Vi saknar dig.
Sov i ro.
Min fina fina faster Nena ❣️ Vi minns pallen du använde för att kunna krama Kent när vi hälsade på ❣️ Älskade ditt fina hem ❣️
Tack moster Nena för alla samtal och skratt.
Du finns för alltid i våran hjärtan.
Min älskade syster. Tack för alla fina år vi fick tillsammans. Både roliga och sorgliga minnen har vi delat förtroligt med varandra. Saknar dig. Sov nu i ro.
Vi kommer sakna dig Eva-Lena och vi är tacksamma för den fina och vackra relationen mellan dig och Pappa. Din päronkaka var jättegod och vi är eniga vad gäller Ribera del Duero. Tack för allt, kramar Arvid, Lotta och Malte
Kära kusin och namne, tack för de stunder vi delade! Vila i frid.
Tack för alla fina minnen, kära kusin. Sov i ro.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
I ljust minne bevarad
Tack Eva-Lena för att jag fick lära känna dig och alla fina minnen som jag bär med mig från dig. Speciellt minns jag din omtanke och ditt hjärtliga skratt.
Tack för fina minnen!
~ Vila i ro ~
I ljust minne bevarad
Du finns i våra hjärtan
Jag saknar dig. Sov I ro.
Ett sista tack och farväl
Tack för trevliga minnen
I ljust minne bevarad
Du finns i våra hjärtan
Du finns i våra hjärtan
Tack för många års fin vänskap.
Vi minns dig med stor värme.
En sista hälsning
Vårt sista farväl