Du va min bästa vän jag saknar våra telefonsamtal vi hade du fick mig alltid att må bra när jag hade dåliga dagar.saknade efter dig är stor..vila i frid
Vi kommer sakna dig
Tack för ett fint kamratskap genom åren!
Glömmer aldrig dagen vi möttes för första gången på bup för 15 år sedan , det fanns inga tråkiga dagar när vi jobbade tillsammans.
När vi sedan inte jobbade tillsammans så pratade vi länge länge i telefonen varje vecka och skrattade och pratade om våra fina barnbarn.
Saknar dig min fina älskade vän ❤️
Vila i frid .
Vila i frid Gunilla. Vi hade många roliga stunder 1982-1983 i Varberga
Jag saknar dig mormor. Du var min bästa vän ❤️
Vila frid Gunilla. Jag saknar dej min bästa vän jag kommer ha minnen som hade tillsammans
Min älskade Gunilla. Vad jag saknar dig ❤️
En sista hälsning
Familjen Borger
Vila i ro
Ditt minne lever
Tack för allt
Vila i frid
Vårt sista farväl
Tack för att jag fick lära känna dig Gunilla roligt och många skratt hade vi när arbetade tillsammans då och då under årens lopp för mig kommer du alltid vara saknad.
Sov i ro ❤️
En sista hälsning
Sov gott