Vila i frid min kusin Tore🌹🌹🌹
Tack för alla år vi fick tillsammans!
Tack för alla telefonsamtal!
Vila i frid!
Moster Greta
Jag tänker på tiden när vi var små, allt roligt vi hade i Sälldalen. Vi gick också 1 år i samma klass i Ransbergs skola sen var du i Australien några år,men vi träffades också på senare i Mellerud Tack för allt Tore
En sista hälsning
En sista hälsning
Vårt sista farväl
Vårt sista farväl
Det kom en dag
en stilla vind
som smekte ömt
Din trötta kind
Liksom ett ljus
som blåstes ut
Din levnadsdag
har nått sitt slut.
Vila i FRID!
En sista hälsning
Vila i frid
I ljust minne bevarad
Frid över Ditt minne