Du fikk en minneverdig bisettelse i dag kjære gode fine lillesøster Bodil 🙏🦋❤️
Takk for den tiden du var blant oss.
Fina Bodil, ditt ljus det ska för alltid brinna i mitt hjärta, tack för den värme och glädje du gav. Vila i frid
Fina glada Bodil, tack för all värme och glädje du spred omkring dig. Kommer alltid minnas av hur glad man blev varje gång man träffade dig! Och tack för all stöttning och pepp på min cancerresa - kommer alltid minnas dig!
Vila i frid
Fina,glada kloka Bodil,kommer alltid att sakna dig,
Tack för alla fina stunder Bodil, där du delade med dig av din sprudlande energi och din värme. Vila i frid.
Fina underbara Bodil, sov i ro ❤️
Sov i ro ❤️
Sov i ro fina Bodil.
Fina fina Bodil. De blir tomt utan dig. Ditt härliga skratt och din energi kommer vara saknad. Vila i frid❤️
Vila i frid
Glada fina Bodil kommer sakna dig så mycket du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Kommer sakna ditt glada skratt. Vi ses igen.
Fina glada Bidil kommer sakna dig så mycket du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Kjære Bodil.
Så ufattelig trist da vi fikk høre at du var borte, savnet er stort etter deg.
Takk for alle minner,stundene vi hadde hjemme hos dere i Sverige.
Hvil i Fred Bodil
Så många minnen strömmar in som när vi träffades första gången på Iron Wolf, alla gånger vi sjöng och spelade ihop, alla promenader med Petri min hund, mat- och fikastunder hemma hos varandra, Englandsresan med Heidi, alla dessa stunder på Tidavads MC, och så mycket mer. Å jag har haft en sån längtan att kunna träffas men blev för sjuk så kraften räckte inte till. Vi får göra det när vi syns på andra sidan sen.
Vi tänker på er Anders, Leif och övrig familj i er stora sorg och saknad efter Bodil. Varma kramar till er från Carola, Maria-Pia och Sara.
Vila i frid
Tack för alla fina minnen.
Din värme, glädje och ditt stora välkomnande leende gjorde alltid att man kände sig hemma hos er.
Vila i frid fina Bodil.
Jag tänker så mycket på er Anders, Leif och Niklas och resten av familjen. Styrkekramar.
Kjære elskede lillesøster. 🙏🌹♥️
Du vil alltid ha en stor plass I mitt hjerte.
Savner deg . Finner ikke ord. 🙏🥹😮💨😪🌹♥️
Min fine gode lillesøster Bodil 🦋🌹Det er så ufattelig trist og tungt at vi aldri skal få være sammen mer.. savnet er stort, ditt gode humør, latter, humor, styrke og en flott samtalepartner. Kinasjakken vi skulte på hverandre og lo, det var jo om å vinne. Minnene strømmer på og de vil for evig bo i mitt hjerte. Hvil deg nå ❤️
Min fine gode lillesøster Bodil 🦋🌹Det er så ufattelig trist og tungt at vi aldri skal få være sammen mer.. savnet er stort, ditt gode humør, latter, humor, styrke og en flott samtalepartner. Kinasjakken vi skulte på hverandre og lo, det var jo om å vinne. Minnene strømmer på og de vil for evig bo i mitt hjerte. Hvil deg nå ❤️
Fina fina Bodil, tänker på dig o dina käraste. Sov i ro.
Bodil du sprudlande glada fina människa, jag kommer minnas dig med glädje ✨
Vila mjukt ❤️
En sidste hilsen fra Kajs hold Danmark
Vi saknar din gemenskap och skratt❣️Heidi Carola Angelica Christina Tonje Maria-Pia Sara Pär Pia ❤️
En sista hälsning
Kandra, Kira & Kent
Tack för alla fina minnen och du vi komma alltid sakna dig.
Alla på Cleano
Sov gott fina Bodil ❤️
Least we forget
En sista hälsning
Sov Gott
Sov i ro
I ljust minne bevarad
En sista hälsning
Vila i frid
Vila i frid
Sov i ro
I ljust minne bevarad
Tack för alla ljusa minnen
Varmt var ditt hjärta
Och glatt ditt sinne
Ljust och soligt
Lyser ditt minne
En sista hälsning
Vila i frid vackra Bodil.
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla glada och ljusa minnen du har skapt. Du har satt avtryck på alla du mött under ditt liv.
Ditt bubblande humör, glada leenden och galna idéer kommer saknas båda i vår vardag och på fest.
Du kommer aldrig bli glömd.
Vila i frid.
Tack för alla ljusa minnen.
Tack för de 25 åren du var en del av mitt liv.
Tack för alla fantastiska minnen vi skapade,
och framför allt TACK för att du är min vän och syster i hjärta.
Saknad av ditt skratt, ditt leende och din humor har skapat en rungande tystnad och sorg.
Du finns i våra hjärtan
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid
Vi saknar dig
Vila i frid
Ett sista farväl
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
Bugga på Bodil...
Vila i frid
Mitt sista farväl
Vila i frid Bodil, vi ses igen
Du var som ett glas champagne Bodil…bubblande, sprudlande, underbara människa.
Och nu har du lämnat alldeles för tidigt, så ofattbart och orättvist.
Varma tankar till Anders & familjen
Vila mjukt min vän ✨