Vi minns med glädje vårt samarbete i bakstugan förra året! Du penslade
mjukkakorna och la dom till rätta! Så kul vi hade det!
Vi önskar dej nu-vila i frid.
Tack för din fina sopranstämmma som vi fått njuta av i kören Stämbandet!
Tyst är vår hälsning, den sista vi viskar.
Sov i ro Anna-Lisa
Kära Anna-Lisa, minns dig alltid glad, förnöjsam, tacksam. Nu får du sova i ro
Vila i frid älskade lilla mamma ❤️
Säg inte att ingenting blir kvar av den vackraste fjäril livet gav
Säg inte att vingarnas färg bleknar bort, och försvinner i vinden, som stoft
Om fjärilens kropp måste gömmas i grav, är ändå den svindlande flykten kvar
Tack för våra fina, varma möten. Bär dem med mig.
Anna-Lisa, tack för god och lång vänskap.
Minnenas rosor vissnar aldrig!
Sov i ro Anna-Lisa!