Nu är de slut med gubben…… som du sa pappa❤️Saknar dig!😢 Hoppas att du har de fint där du är nu.
Vila i frid
Bernt Berger
Vila i frid Morfar. Hoppas du har det bra där du är nu. Julia, Alma och Bruno
Vila i frid
En sista hälsning från dina grannar
Vila i frid
Vila i frid Stig
Sov i ro
Vila i frid
Vårt sista farväl
En sista hälsning. Vila i fri. Grannarna Astrid och Tage
Ett sista farväl. Våra varmaste tankar till familjen.
Bra jaktmarker på andra sidan, har jag hört. Vi kanske ses där så småningom. Tack för alla godisar. Hälsningar kompisen Manook (med matte).
Vila i ro
En sista hälsning
En sista hälsning