Tack för alla midsommarfiranden, surströmmingskalas, resor m.m, spontanträffar och fantastisk vänskap.
Det blev ingen midsommarstång i år, men väl en bukett från Malmös "vildmark".
Tack för alla trevliga pratstunder!
Tack Marianne för alla trevliga minnen och för er fina gästfrihet. Jag mig alltid lika välkommen till er, både i lägenheten och i Oppmanna 🙏♥️
Kära Marianne, det finns en glädje större än sorgen, glädjen att minnas. Vi ska alltid minnas våra stunder, ditt varma hjärta och goa skratt.
Sov i ro.
Marianne, min vän sedan vår ungdomstid. Så mycket vi har upplevt tillsammans. Nu får minnena trösta, för jag känner sorg! Vila nu efter all din kamp mot sjukdom.
Älskade mamma. Sorgen och tomheten är ofattbar. Tack för allt, för att du alltid funnits som en trygg famn genom livet. Tack för din kärlek, omtanke, din glädje och stöttning.
Älskade extramamma. Viket tomrum du lämnar efter dig. Kommer aldrig att glömma dig och allt du gjort för oss. Sov i ro.
Älskade mamma💔 saknar dig så
Kæreste Marianne.
Tak for dig og din glæde i livet, må du hvile i fred.
Det sidste farvel fra danskerne - Claus, Anders, Jann & Vibeke.
En sista hälsning
Vila i Frid Marianne,vi sänder våra varmaste tankar till familjen
Ett sista tack och farväl
Sov i ro
Ett sista tack och farväl
Marianne, vi minns dig med värme och glädje. Tack för alla goa samtal vi fick med dig!
Tack för våra barndomsminnen, vi möts igen.
Tack för alla trevliga pratstunder!
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Ditt minne lever