Tack för din vänskap , är hos Göran nu förstår jag, ha de fint tillsammans, vila i frid
Tack fina Saima för vår vänskap, har ringt men inte hört något från dej, sökte och fann att du inte fanns mer, hälsa
En sista hälsning
Bo, Britt-Inger
Anna, Kristin, Karin och Linnéa
Du finns i våra hjärtan
Tack kära Saima för fin vänskap under många år.
Vi saknar dig.
Ett sista tack och farväl