Vi tänker på närmaste familjen i denna jobbiga stund. Vila i frid Mikael.
Sov i ro 🙏🌹
Vila i frid Micke! ❤️💔
Saknar dig pappa.
Vi saknar dig och hoppas du nu fått ett lugn där du är efter ett långt lidande med en svår sjukdom!
Med saknad Anki o Krister
Sov i ro , tills vi ses igen
Hälsningar Kimme Malin Stoffe och Zabina
EN SISTA HÄLSNING
En sista hälsning till min kusin. Tack för de fina minnena och den värme du gav.
Vila i frid.
Det var inte såhär vi skulle ta farväl, fina minnen lever kvar. Kram från Linda, Jesper, Ludvig & Cornelia
Tack för alla ljusa minnen Mikaes vi ses i Nangiala
I ljust minne bevarad
Vila i frid Mikael
En sista hälsning
Vi saknar dig
Saknar dig min kära farbror❤️
Vi saknar dig brorsan
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Saknaden är stor
Vila i frid