I dag har vi tagit farväl av en fin inspirerande person, PO.
PO hade alltid ett leenden på läpparna och var omtänksam mot alla och satt alltid sin familj först utan att glömma omvärlden.
En fin stillsamt värdigt farväl.
💕🇸🇪💐
Vi hade turen att träffa Per-Olof och dela några dagar med honom. Vi minns hans leende, hans intresse för människorna omkring honom och hans energi. Vi är långt borta men vi tänker på dig kära Annette, på Rolland, Linnéa, Leo, på din mamma och på alla era närstående.
Gåva till Les Sauveteurs en Mer (den franska motsvarigheten till Sjöräddningssällskapet).
Gåva till France Parkinson (den franska motsvarigheten till Parkinsonfonden).
I ljust minne bevarad.
Tack för gott kamratskap Vila i Frid
Fina P-O! Vi lärde känna P-O på Stansaab tiden. Pia jobbare på Personalavdelningen och hjälpte P-O med olika ärenden. Sven-Anders hade P-O som chef. P-O tog många initiativ till sammankomster vilket skapade en fin sammanhållning i arbetsgruppen. Vila i frid.
Med glädje minns vi alla härliga besök på ditt älskade Seglartorp på Selaön.
Vila i frid Per-Olof.
En sista hälsning från Birgitta, Mats, Helena, Annika, Susanna och Eva.
Tack för alla fina minnen både till sjöss och på land.
Tack för alla ljusa minnen
Du var min första och bästa chef. Tack.
Tack för alla fina år.
Tack för alla ljusa minnen
Tack för allt du har bidragit med i föreningen.
Vila i frid
Vila i frid
Vila i frid
Ett sista tack och farväl
En sista hälsning!
Vila i frid!
Kusinerna Ingrid, Kerstin o Sten-Olof.
Tack Per-Olof för all trevlig samvaro till sjöss och på land
Vila i frid