Vår vänskap började på 60-talet så fann vi våra respektive. Du var bestman på Ragnars och mitt bröllop.
Vi gjorde resor med och utan husvagn, båtresor, nyårsfirande och utlandsresor m.m.
Barnens uppväxt dop, konfirmation, student och bröllop.. Tack för din vänskap i så många år.
Sov gott min bäste vän
Stig, vissa arbetskamrater betyder mer än andra, vilken ynnest det var att få jobba med dig. Din humor och värme, hur du alltid såg till att vi tog oss tid att prata och fika, vilket du älskade. Och dina kloka råd och vänskap när det behövdes. Vila i frid.
Tack för gammal vänskap och härligt musicerande tillsammans.
Tack Stig för alla glädjefyllda möten och musikaliska upplevelser vi har fått dela med dig
Tack för alla trevliga stunder i slutet av 50-talet och början på 60-talet.
Tack för fin vänskap.
Minns dej med glädje.
Tack för alla roliga minnen
Så ofattbart tråkigt och sorgligt snälla fina goa Stig SOV I RO
kommer att minnas din värme din humor generositet. Beklagar sorgen till alla dina familjemedlemmar💔😢
Tack för din fina vänskap, din musikalitet och underfundiga humor du givit oss genom åren💕
🎤🎶: ”There will never be anorher you”❣️
Rest in peace🧚🏻♀️🩷🧚🏻♀️
Tack. att vi fick lära känna dig!
En sista hälsning
Tack för god vänskap och alla fina musikminnen.
Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns.
Tack för all musik och all glädje!
En sista hälsning
Tack för gammal fin vänskap
Farväl våran käre Mister X
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen inramade av musik och din humor!
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
En sista hälsning
Tack för många år av fin grann-vänskap.
Tack för många förtjänstfulla år i Lysegårdens Veteraners verksamhet.
Vila i frid
Vi saknar dig
Tack för all fantastisk musik, och för alla spännande anekdoter du berättade från ditt innehållsrika liv.
Sov i ro, Stig!
En sista hälsning
Ett sista tack och farväl
En sista hälsning
En varm & generös människa har somnat. Jag kommer bära med minnet av dig i mitt hjärta. Och att du fortsätter spela trombon med ditt band och änglarna i himlen
Tack Stig för alla härliga musikstunder med The Board Band!
En sista hälsning
Tack för fin vänskap i många år