Vi i Föreningen Heimdal beklagar sorgen och riktar våra varmaste tankar till Toms familj och anhöriga.
När vi ringde dig på väg hem från landet kunde vi inte ana att du skulle vara borta några dagar senare.
Kanske har du sammanstrålat med Cookie igen.
Tack Tom för alla trevliga middagar och kräftskivor du ordnade.
Vila i frid!
Malin och Erik
Tom!
Så konstigt det känns att du inte finns mer. Du var aldrig längre bort än ett telefonsamtal för att ge ett klokt råd i frågor kring avveckling av bolag, konkurser mm. Vi hade såklart också intressanta samtal som inte handlade om företagande, ofta på "Berget" som du gillade att luncha på.
Vi hade kontakt så sent som i början av maj. Visst var du sjuk, men jag trodde nog du skulle få vara med lite längre. Tack för alla kloka råd, och vila i frid, Tom
Marita
Tom,
kanske hörs glada tassar i fjärran,
och kanske väntar hon där.
Nu är ni tillsammans igen.
Tack för tiden på Brotorp, i Skogvaktarhemmet och i Uppsala.
Det är varma, goa, fina minnen som vi bevarar.
Gerd, Mimmi och Bea
Tack för alla fina år vi varit grannar !
Vi minns alla trevliga middagar du bjöd in till .
Kräftskivorna var årets höjdpunkt !
Vila i frid nu Tom !
Ulrika och Gunnar
Tack för roliga minnen från åren i Uppsala.
Tack Tom för alla stunder tillsammans - dagar, kvällar och sena nätter!
Dina visdomar och kunskaper minns vi, både privat och i arbetet.
Vissa ordspråk kommer vi alltid att minnas, såsom KUMRIF som betalningsvillkor när vi skulle köpa kött av dig. Vi hade ingen aning vad betydelsen var, och du förklarade med självklarhet att det betyder Kontant-Utan-Moms-Rättner-I-Fickan :)
Vi minns dig med glädje, skratt och värme!
Tack Tom för alla trevliga stunder och möten vi haft under åren, och dina uppdrag med kunderna!
Du finns kvar i våra minnen!
Vi glömmer absolut inte din unika tröja med texten "If the cash-flow is low, the answer is no!" :)
Ha det så bra när du nu är tillbaka med Ann.
En sista hälsning. Tack för alla härliga kräftskivor.
Sov i ro
En sista hälsning
Vårt sista farväl