Livets dag till afton gått, hjärtat nu sin vila fått.
ESH Vila i frid
Vila mjukt däruppe! Hälsa alla! ❤️❤️❤️
En sista hälsning,vila i frid.
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen.
Viveon, tack för god vänskap
Vila i frid
Blott en dag, ett ögonblick i sänder,
vilken tröst, vad än som kommer på!
Allt ju vilar i min Faders händer,
skulle jag, som barn, väl ängslas då?
Han som bär för mig en faders hjärta,
han ju ger åt varje nyfödd dag
dess beskärda del av fröjd och smärta,
möda vila och behag.
En sista hälsning
Vila i frid, Viveon!
En sista hälsning