Älskade lillebror du är så saknad av oss systrar och syskonbarn dina vackra glittrande ögon och ditt underbara leende du kommer alltid att leva vidare i dina vackra foton och videor och dikter
Tack för alla fotoäventyr, alla mil på vägarna och alla samtal om livet.
Du lämnar många fina minnen efter dig.
Vila i frid, Thomas.
Vila i frid
Vila i frid Thomas!
Ditt minne lever kvar i mina tatueringar.
Vila i frid Thomas, och tack för fina bilder och vacker text
Och tack för fem fina barnbarnsbarn
Tack för den fina vänskapen vi haft sedan barnsben Thomas. Du är saknad,
Thomas, du var en inspiratör, givmild, när det gällde att dela med dig hur du fotograferade, dina tankar, nyfiken att lära nytt, dela med dig, nya sätt att fotografera på multiexponeringar, ICM, skärpa oskärpa. Du kommer att finnas bredvid mig när jag är ute och fotograferar. Du lämnade för tidigt i livet, men du kommer att fortsätta att inspirera, du har ju filmer på YouTube. Visar nu en bild som jag har fått premierad i en fototävling, hade inte blivit till om inte du hade lärt mig tekniken. Vila i frid bäste Thomas.
Älskade lillebror som du har kämpat o men du gav aldrig upp in i det sista vila i frid nu med med våra älskade som gått före du kommer alltid att vara i mitt hjärta lillebror
Vila i ro
Vila i frid
Tack för all kärlek och omsorg
Vila i frid
Alltför tidigt, Thomas. Minnena från Björneröd bär vi alltid med oss
De vi har förlorat finns alltid ned oss, som en del av vinden, solen och stjärnorna
En sista hälsning
Frid över Ditt minne
Tack för alla fina minnen!
Du lever kvar i mina tankar!
En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende,
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Som ett himmelskt stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets skeende,
med en tro
Kärleken är