Jag saknar dig det är så tomt utan dig tror inte jag kommer över dig men jag måste, kommer aldrig glömma dig och Allt fint du gjort för mig och många andra, vila i frid min älskade Birgitta, och slipp all smärta som du haft. Vi träffas snart igen älskling.
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid
Jag saknar dig
Vila i frid