Tack Inger för alla år. Tänker på trevliga och roliga minnen. Så tacksam för att våra vägar korsades/Eva
Det är med tårar i ögonen jag tar in budskapet om att Inger gått bort. Inger har varit en underbar kusin till mamma och en fantastisk vän till mig. Inger har alltid haft en glad, snäll och vänlig utstrålning.
Många kramar
Lena
I ljust minne bevarad.
Kenneth, Ulrica och Niclas med familjer
Saknaden efter dig Inger är stor !
En sista hälsning från din barndomskamrat
Maud med make Bo och familj.
Vila i frid
Vila i frid
Tack för alla fina minnen!
Vila i ro.
Vila i ro
En sista hälsning och de varmaste kramar från
Cilla, Jimmy & Max
Inga-Lisa
Sov gott kära Inger
Tack för alla ljusa minnen
Vila i ro Inger
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
I ljust minne bevarad
Du finns i våra hjärtan