Vi ses sen Tett…
Tack Annette för våra trevliga fikastunder.
Tack för alla fina stunder vi haft tillsammans, all stöd och kärlek genom hela mitt och mina barns liv. Du är saknad ❤️
Vila mjukt Annette!
Vila i frid
Tack för 50 år av vänskap, skratt, och minnen
som varit en stor del av mitt liv
Jag är så tacksam alla minnen
vi har skapat tillsammans
Iréne
En sista hälsning.
Sov gott Annette. Vi minns Dig med glädje.
Min kära kollega Annette!
Så många roliga fina år vi arbetat tillsammans.
Jag kommer alltid minnas dig med värme och glädje.
Astrid
Du är saknad
Sov i ro.
Alla våra roliga minnen lever kvar hos oss.
Kram ❤️
Vila i frid
Tack för all sång, glädje,
charader och vänskap
du gett oss under många år.
Ditt minne kommer att leva vidare hos oss..
Vila i frid.
Sov gott,
Jag mins dig med glädje.
Vila i frid Annette 🌹
Tack för alla fina stunder.
Tack för lång vänskap och för allt roligt
våra familjer gjort tillsammans.
Vila i frid.