Tänk att man kan bli förvånad när en 100 åring lämnar livet Alltid pigg o glad
Sov i ro
Goa och finaste Lennart! Vilken pärla till människa du var. Du spred så mycket glädje runt dig och var alltid en frisk fläkt. I din närvaro mådde man bra. Nu får du vila. Må nu så gott så syns vi framöver. Kramis!
Vila i frid Lennart
Så stilla och lugnt du somna, du släckte sista lågan, nu har du rykt ut för sista gången, sov gott lilla pappa
Pappa nu har du släckt sista lågan. Du var så glad på din hundraårsdag ❤️, skrattade och sjöng, fick träffa dina barn, barnbarn och barnbarnsbarn, sådan fin dag❤️, så stolt du var över brevet från ers majestät kungen 😊. Du var en kämpe. Nu får du träffa mamma igen 👼❤️. Sov så gott pappa 👼❤️/ Catrin
Vila i frid Lennart
En sista hälsning från dina grannar i BRF Sebo-hus
Tack för alla ljusa minnen