Vi minns dig med värme, bus och humor. Tack för fina stunder och mycket skratt.
Sov gott Carina, våra varma tankar till Sara, Elin och Kalle.
Vila i frid! Varmaste kondoleanser till Kalle, Elin och Sara. Vi tänker på er!
Vila i frid Carina. Mina tankar går till dig och dina döttrar Kalle.
Tack för alla Fina minnen vi fick tillsammans!
Du finns i våra hjärtan!
Våra varmaste tankar till familjen,
Vila i Frid!
Så otroligt ledsamt, hur kan livet vara så grymt och ändras så snabbt.
Vi tänker på er Kalle, Elin och Sara och hoppas att ni kan hitta styrka i alla fina minnen.
/Lena & Mats med familj
Det är med stor sorg jag har tagit emot beskedet om Carinas bortgång. Carina kommer att vara saknad, och minnet av henne kommer att leva kvar.
Mina tankar går till er, Kalle, Elin och Sara i denna svåra stund. Jag önskar er styrka, värme och tröst i alla fina minnen ni har tillsammans.
Vila i frid, Carina.
Kära vän
Vi har känt varandra sedan skoltiden och delat mer än 60 år av våra liv. Även om våra vägar ibland gick åt olika håll och vi under perioder inte sågs så ofta, har vänskapen alltid funnits kvar. När vi träffades igen kändes det som om vi hade pratat så sent som dagen innan.
Genom åren har vi stöttat varandra, glatts åt varandras framgångar och firat livets stora och små stunder tillsammans.
Jag är oändligt tacksam för alla minnen, alla samtal och den vänskap du gav mig.
Saknaden är stor, men minnena av dig kommer att leva vidare.
Tack för allt.
Vila ifred.
Rosa
Vila i frid. Våra tankar är med er Kalle, Elin och Sara
Det är ofattbart och förfärligt sorgligt att livet tog en så snabb och obarmhärtig vändning. I denna svåra tid går våra tankar till er Sara, Elin och Kalle. Vi hoppas och tror att det är de ljusa och fina minnena av Carina som så småningom kommer att bära er vidare.
Du varma, goda människa... hur kan livet vara så grymt?
Vila i frid! Du finns i våra hjärtan, vi kommer sakna dig så mycket!!! Våra tankar är hos er, Kalle, Elin och Sara ❤️
Fina fina Carina. Du har betytt så mycket för mig, din värme, din omsorg och din kärlek till människor. Jag kommer för alltid att bära dig med mig i hjärtat som älskad kollega och en ledstjärna i sjuksköterskeyrket. I ljust minne bevarad ❤️
Sov i ro. Varma tankar och kramar till familjen.
Varmt deltagande i er ofattbara sorg. Mina tankar går till Kalle, Elin och Sara! <3
Tack för år av glädje och kärlek på Luleå lasarett då vi arbetade tillsammans.
Det finns så många fina minnen av dig.
Du hade en förmåga att få andra att känna sig sedda och uppskattade.
Jag kommer att bära med mig den värme och omtänksamhet du alltid visade.
Det gör så ont att du fick lämna oss alldeles för tidigt.
Tack för allt du var och allt du gav.
Vila i ro älskade Carina.
Tack för allt!
Carina, min mentor och guide. Som har visat mig vägen i universitetsvärlden och i livet. Som berättat, visat och peppat med kärlek och värme. Tack för alla samtal. Alla ”nu ska du få höra…” Alla gånger du blev fundersam men aldrig höll mig tillbaka. Du gjorde mig modig! Det finns ingen som du!
Åh så otroligt ledsamt 😢🙏
All kärlek och styrka till er
❤️❤️❤️
Vila i frid, våra varmaste tankar till Kalle, Elin och Sara❤️.
Vila i frid finaste Carina! 🕊️
Du var en empatisk, varm, generös och glad person, som inspirerade mig och många andra studenter!
Vi träffades för två år sedan när jag läste till specialistsjuksköterska. Du log och kramade mig och sa att det är så kul att träffa studenter som återvänder till universitetet och läser vidare till specialistsjuksköterskor.
Varma tankar till familjen i denna svåra stund! 💕
Tack för allt Carina, du härliga och kloka människa med din alldeles unika humor.
Oj, så vi kommer att sakna dig❤️
Vila i frid fina vän
Fina Carina…
Med stor sorg och chock har du lämnat oss.. Jag minns dig som en otroligt varm lärare som verkligen såg varje elev och fick oss att känna oss trygga och betydelsefulla. Din humor och din omtanke gjorde så stor skillnad. Tack för allt du gav och för tiden vi fick med dig. Du lämnade ett avtryck, och tack för att jag fick träffa dig. Du kommer vara så saknad. Vila i frid
Inte kunde vi drömma om att detta skulle ske när vi pratade framtid på din födelsedag. Plötsligt fanns ingen framtid kvar utan livet ändat var. Många glada och ljusa minnen får stötta oss alla på denna sorgens dag.
Vila i frid, Carina.
Har fått möta din ljusa personlighet, både under vår sjuksköterskeutbildning och när vi arbetat tillsammmans. Du har betytt så mycket för så många.
Fina Carina❤️ Jag kommer ihåg när jag var barn och hur mycket jag tyckte om dig. Jag ville alltid sitta i ditt knä när ni var och hälsade på oss i notviken. Du är en fantastisk person!
Livet är så orättvist och jag tänker mycket på Elin, Sara och Karl och sörjer verkligen med dem. All kärlek till er och jag beklagar förlusten av eran mamma och fru❤️
Vila i frid. 🌹
Du var en av de bästa lärarna jag haft. Med ditt engagemang, tålamod och vänliga bemötande gjorde du skillnad för så många elever. Tack för all kunskap, inspiration och värme du gav oss. Du kommer att vara saknad men aldrig glömd.
Carina 🩷
Så fin, omtänksam, glad och humoristisk.
Saknad men aldrig glömd.
Medkännande tankar och varma kramar till familjen.
Jag beklagar förlusten av en älskad hustru och mamma.
Carina, vi minns dig med värme! 🙏🏻🕊️
Våra tankar är hos er, Kalle, Elin & Sara!♥️
Elisabeth William Milla
Djupt berörd av din bortgång men oerhört tacksam att jag fått inspireras av dig i livet. Du var en godhjärtad människa som alltid ville alla du mötte väl och utstrålade mod och glädje.
Det är många som kommer bära med sig minnet av dig på olika sätt.
Skickar styrka till din familj som du alltid pratade så hjärtligt om.
Vila i frid och kärlek till alla dina anhöriga <3
Tack för allt Carina!
Du var en fantastisk lärare och person, så empatisk och omtänksam.
Sov i ro ❤️
Carina, du var utan tvekan den mest uppskattade läraren jag haft under min utbildning. Ditt engagemang och ditt sätt att möta oss studenter lämnade ett stort avtryck. Det du lärde mig har jag tagit med mig genom hela utbildningen och kommer att bära med mig vidare i yrkeslivet.
Du kommer att vara saknad men aldrig glömd🩷
Carina min favvo lärare, du var en fantastisk lärare och en så fin människa. Du inspirerad många framåt och skapade en trygg miljö för lärande. Tack för allt!
Det finns ingen som du. Du var verkligen den bästa läraren man kunde önska sig, och du kommer att vara saknad. Men en sak ska du veta, när vi studenter pratar om dig är vi alla överens om att du var en fantastisk lärare. Man brukar ju säga, de bästa lämnar oss alldeles för tidigt. ❤️
Du var mer än en lärare – du såg oss som människor. Jag minns när du berättade om dina döttrar och hur olika de var. Du använde det för att påminna oss om att vi alla lär oss på olika sätt och att vi inte ska jämföra oss med andra. Det hjälpte mig att våga lita mer på mig själv och min egen väg.
Jag kommer också att minnas hur du alltid stod upp för det som var rätt. Diskriminering och orättvisor hade ingen plats hos dig. Du visade genom ditt sätt att vara vad respekt, mod och medmänsklighet innebär.
Tack för allt du gav oss. Ditt engagemang, din värme och din tro på människor kommer att leva kvar i våra minnen.
Vila i frid. ❤️
60-års vänskap, min allra käraste vän, det skulle inte sluta så här. Så många minnen vi delat som jag för alltid kommer bära med mig med glädje. Från tidiga minnen när vi som barn sjöng "I en sal på lasarettet där vita sängar står.." vi sjöng och vi grät, hittade på fler sorgliga verser och grät ännu mer. Nu är det jag som gråter. Saknaden är enorm, mina tankar går till familjen.
Genom allt du lärt mig om att vara sjuksköterska, lärare, kollega, vän, mamma och människa i stort lever du alltid kvar! Så många varma minnen även om tomheten efter dig är enorm. Saknar dig så mycket!
Tack för din värme och all kunskap du har delat med dig av. Minns när du ringde och vi pratade en stund förra julen. Vila i frid 🕊️💐
Vila i frid!
Tack för din värme och vägledning, du var en förebild för så många.
Så ledsamt att höra om din bortgång. En fantastisk lärare och förebild inom sjuksköterskeyrket. Så vänlig och fin person, vila i frid. Tankarna går till dina närstående ❤️
Du var en lärare som betydde mycket för mig under utbildningen. En förebild, med ditt lugn och fantastiska pedagogik. Du ingav en känsla av trygghet.
Vila i frid!
Du var mer än en lärare – du var en förebild. Tack för all kunskap, omtanke och inspiration du gav. Jag kommer att minnas dig med värme och tacksamhet. Vila i frid.🫶🏼
Jag blev så ledsen när jag fick höra om din bortgång. Du var en fantastisk lärare, varm, empatisk och alltid generös med din kunskap. Det jag särskilt minns är din ödmjukhet inför att ingen kan allt, och hur du berättade att du själv en gång hade varit i samma situation som vi – med känslan av att aldrig kunna nå upp till de färdigutbildade sjuksköterskornas kunskap och erfarenhet. Dina ord gav trygghet, hopp och mod att fortsätta utvecklas.
Vi är många som kommer sakna dig.
Sov i ro❤️
Oerhört fin och minnesvärd lärare. Vi elever är enade om vilken fantastisk lärare du var och vilket avtryck du lämnat hos oss. Våra tankar går till dina anhöriga. Vila i frid.
Tack Carina för den tid jag fick äran att ha dig som min lärare. Du gav mig stöd, tips inför framtiden och bär en stor roll i min utveckling. Tankar går till nära och kära, vila i frid❤️
Vila i fred finaste Människa 🕊️
Med tacksamhet minns jag ditt ständiga stöd, tålamod
Och tro på varje student.
En sista hälsning, vila i frid.
Det finns ett hav som ingen ser
Det finns en grav där ingen dör
Det finns en sol som ej går ner
Det finns en strand i varje själ
- Bo Setterlind -
Sov gott kära Carina
Vårt varma deltagande
Till minne av er kära Carina.
Sorgen efter någon man älskar bär man länge,
men också kärleken,
värmen och alla de minnen som lever kvar.
Jag tänker på er och skickar all min omtanke.
Med värme,
I ljust minne bevarad. Vila i frid!
Tack för alla Fina minnen vi fick tillsammans.
Vila i Frid
När dagen blir till kväll
och solen går till ro,
finns minnena kvar som
ljusa stjärnor på
himlens blå.
Du lämnar så många i saknad,
men också i tacksamhet.
För allt du var och allt du gav.
Vila i frid.
Ett hjärta kan slå, ett hjärta kan brista
En vän kan man få, en vän kan man mista
Men i våra hjärtan är du gömd
För en vän som du blir aldrig glömd
Vila i ro
Tack för alla ljusa minnen
Tack för allt, I ljust minne bevarad
En sista hälsning
Ett sista tack och farväl vila i frid
I Ljust Minne Bevarad
Vila i Frid!
Kära vän
Vi har känt varandra sedan skoltiden och delat mer än 60 år av våra liv. Även om våra vägar ibland gick åt olika håll och vi under perioder inte sågs så ofta, har vänskapen alltid funnits kvar. När vi träffades igen kändes det som om vi hade pratat så sent som dagen innan.
Genom åren har vi stöttat varandra, glatts åt varandras framgångar och firat livets stora och små stunder tillsammans.
Jag är oändligt tacksam för alla minnen, alla samtal och den vänskap du gav mig.
Saknaden är stor, men minnena av dig kommer att leva vidare.
Tack för allt.
Vila i frid.
Rosa
En tröst för dem som lämnats kvar
är hoppet som ens hjärta har,
trots tårarna man gråter,
för himlens eget löfte är
att älskar man varandra här,
så möts man en gång åter.
Vårt varmaste deltagande i er svåra sorg.
Vila i frid
Varmt var ditt hjärta
Och glatt ditt sinne.
Ljust och soligt
Lyser ditt minne.
En sista hälsning! Du finns för alltid i våra hjärtan!
Du finns i våra hjärtan
I ljust minne bevarad
Tack för alla fina minnen
Vila i frid och tack för alla minnen.
Vila i frid
Du finns i våra hjärtan
I ljust minne bevarad
Säg inte, att ingenting blir kvar
av den vackraste fjärilen livet gav.
Säg inte, att vingarnas färg bleknar bort
och försvinner i vinden som stoft, som stoft.
Om fjärilens kropp måste gömmas i
grav,
är ändå den svindlande flykten kvar!
Varmt deltagande till Er anhöriga
Vila i ljus & frid, fina Carina
En sista hälsning, Tack för allt! Vila i frid
Tack för allt