Tack för ljusa barndomsminnen.
En sista hälsning till bästa majjen. Du är en av de bästa lärarna jag haft. Du va alltid så snäll och omtänksam mot alla. Du är en lärare jag aldrig kommer glömma. Du va värkligen en stjärna på alla sätt. Men nu får du vila i frid ❤️ stort tack för allt du lärt mig
Lars-Erik
Du man från nord, med många förnuftiga och roliga ord.
De kommer att saknas oss , precis som dina försök med varmluftsballonger av silkespapper vid påsk.
Vidare glömmer vi inte samvaron i Röjan i Jämtland och din övertygelse om att det jämt regnar där.
Lars-Erik , vi saknar dig och tror att du har det fint där du är nu ( och utan regn.....jämt )
Bodil & Torbjörn
Man hade turen att få vara din elev under ditt genuina lärande i Ingels skola. Även en generation till.
Tack magistern för din livsgärning o trevliga möten senare i livet
En sista hälsning. Tack för att du tog bra hand om mina barn i Ingels skola.
En sista hälsning till bästa Majjen! Minns dig med värme från Ingels skola.
Tack Lars Erik för god samvaro och dina starka inlägg i de ibland hetsiga men roliga debatterna på måndagsakademien.
En sista hälsning
Tack för alla minnesvärda stunder, Tack för ditt civilkurage och din humor.
Du lämnar ett tomrum efter dig.
Vila i frid.
Fina och roligaste Lars Erik, alltid med en kärleksfull räv bakom örat. Jag minns dig med stor värme.♥️ Varma kramar till hela familjen
Tack för långvarig vänskap, med många roliga minnen och
upplevelser. Vi saknar dej ❤️❤️
Åh Lars-Erik, vår käre vän och klippa på Ingels skola i många år.
Saknaden är stor ❤️
Vila i frid!
Minns dig som varm, vänlig och med en underbar humor. Vila i frid.
Vila i frid
En kär hälsning till en av nybyggarna,
som nu flyttat vidare från vår gata.
Sov i ro fina Lars-Erik ♥️(du var min klassföreståndare
I ingels skola )
Sov i ro
Tack för alla fina, tokiga och roliga historier.
Fina Lars-Erik, sov i ro.
Tack för alla ljusa minnen
I minnet Du lever
Du finns alltid kvar
I minnet vi ser dig
precis som Du var
Ditt minne lever
En sista hälsning
En sista hälsning ❤️
En sista hälsning och tack för alla givande träffar på "Fricks"
Vi kommer att sakna dig
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen.
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla trevliga stunder du gett oss. Vila i frid
En sista hälsning
Tack för alla fina stunder vi delat genom livet!
Vila i frid
En sista hälsning
Jag ska gå genom tysta skyar,
genom ett hav av stjärnors ljus
En sista hälsning
Vila i ro
En sista hälsning
Tack för alla trevliga kafferaster
och din omsorg om oss alla.
Frid över Ditt minne❤️