Vila i frid.
Tack för alla fina och roliga år tillsammans på Norrby-och Byttorpskolan.
Vila i frid Gun-Marie
Tack för fina år tillsammans på Norrbyskolan och Byttorpskolan.
/Karin
En sista hälsning. Jesus sa: jag är uppståndelsen och livet, den som tror på mig ska leva om han än dör.