Lilla mamma saknar dig så mycket. Vill komma till dig och känna doften av kanelbullar eller sockerkaka. Det är så tomt efter dig. Vill höra din röst .
Vila i frid gammelmormor 🕊️🕊️💔
Älskade mormor.
Idag var din begravning, det var så fint. Solen, fåglarna som kvittrade och sedan avslutning på krusentiernska trädgården, precis som du ville ha det. Västerbottenpaj ❤️ vi saknar dig så det gör ont, du saknas oss! 🕊️
Tack Mona för alla fina minnen .sov i ro.
Vila i ro
Tack Mona för de roliga hantverkskurserna du ledde i Räpplinge.
Halm- och näverslöjd, tygdockor med mera. Du var alltid så glad och entusiastisk.
Jag ha så fina minnen från den tiden.
En sista hälsning från
Lena Åsenius
Mormor… det har nu gått lite mer än 2 veckor sen du lämnade oss. Det har varit jobbiga veckor och vi saknar dig varje minut. Jag kommer på mig själv skicka bilder till dig på barnen hela tiden som vi alltid gjorde och jag tänker ofta ”snart ska jag ringa mormor” Jag saknar dig och det är så tomt utan dig och det gör ont i hjärtat ❤️ hoppas du har det så bra som du förtjänar.
Tack för allt. I hjärtat och minnet är du alltid kvar.
Min älskade extra mamma när jag var liten ,tack för att du tog hand om mig,kommer sakna dig så otoligt mycket,du var alltid glad och positiv .Vila i frid nu
Vila nu fina Mona, din positivitet som jag fick möta genom hela mitt liv är något jag tar med mig genom mitt liv. Himlen fick en av de finaste stjärnorna ❤️
Lilla mamma nu är det några dagar sedan du somnade in. Saknaden är enorm du finns i mina tankar hela tiden. Cyklar en annan väg till jobbet orkar inte se din tomma balkong där du ska stå och vinka. Älskar dig så mycket
Det blev så tyst, så tomt och saknaden känns i hela kroppen.
Men så ser vi på bilder, ler och minns på allt vi fått uppleva tillsammans och känner en sådan tacksamhet över alla fina år.
Tack älskade mamma, svärmor och mormor.
Med stor sorg tvingas vi ta farväl av en älskad svärmor, mamma, mormor i vår familj. Du mötte livet med ditt unika varma leende och
med en omtanke och ett alltid öppet hjärta. Din närvaro gav oss övriga en trygghet. Ditt engagemang för inte bara vår familj utan för alla du mötte genom livet betydde mer än ord kan beskriva.
Jag kommer nu sakna de stunder jag fick dela med dig samt samtalen, skratten och åter igen ditt ständiga och varma leende som var så genuint äkta.
Saknaden är enorm, men tacksamheten över att fått ha dig nära i mitt liv är för mig än större.
Vila nu Mona, och jag kommer aldrig någonsin glömma dig.
Tack för alla fina stunder som vi fick uppleva tillsammans genom åren.
Världens bästa mormor. Aldrig sett henne otrevlig eller elak mot en enda person den egenskapen borde fler ta till sig 2026.
Älskade mormor. Vi saknar dig så mycket och det är så tomt utan dig. Ingen som skriver godmorgon eller godnatt längre💔 du va den som alltid ställde upp och dina barnbarns barn saknar dig väldigt mycket❤️ tack för alla år och det gör ont utan dig och en del av livet saknas, för du ska ju vara här.
Kram från Sofie, Filip, Liam, Minea och Charlie.
Älskar dig lilla mamma för alltid . Tack för all fina år.
En sista hälsning
En sista hälsning
I ljust minne bevarad
Du finns för alltid i vårt minne
Sov så gott
Tack för all kärlek och omsorg
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Tack för allt
En sista hälsning.
Älskar dig världens bästa mormor, saknar dig så.
Vi saknar dig väldigt mycket.